Handelsbetingelser

Vilkår og Betingelser

Disse vilkår og betingelser samt vores privatlivspolitik og forsendelses- og returpolitik gælder for køb af varer på www.Elinette.dk til levering i Danmark og Europa.

Generel information

Pardon Clothing A/S
ATT: Elinette
Navervej 16
DK-7430 Ikast
CVR: DK34586527

Har du brug for hjælp eller oplever problemer på elinette.dk, så kontakt venligst vores kundeservice.

Tlf.: +45 96 92 50 00
E-mail: elinette@pardon.eu

Mandag – fredag: 9.00 – 15.00

E-mails vil blive besvaret inden for 24 timer eller den første kommende hverdag. I salgsperioder kan responstiden være længere. Vi takker for din tålmodighed.



Bestillinger og betaling

Elinette.dk har åbent 24 timer i døgnet alle dage. Det kan dog ske, at vi lukker butikken i korte perioder for vedligeholdelse.

Ordrer vil blive afsendt den følgende dag eller hverdag, hvis de afgives i en weekend eller på helligdage. I udsalgsperioder kan forsendelsestiden være lidt længere. Vi takker for din tålmodighed.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre, så send os en e-mail på elinette@pardon.eu eller ring til os på +45 96 92 50 00.

Når du bestiller en vare hos os, modtager du en ordrebekræftelse som en kvittering for din ordre. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, så tjek dit spamfilter eller kontakt os på e-mail elinette@pardon.eu.

På www.elinette.dk kan du betale med følgende kreditkort:

VISA/Dankort
VISA
VISA elektron
Maestro
MasterCard
MasterCard debet

Betalingen vil blive trukket fra din konto, når ordren er afsendt.

Vi accepterer også følgende betalingsmetoder:
Apple Pay
Mobilepay

Gebyrer for betaling med kort, der udstedes til private forbrugere, dækkes af Elinette / Pardon Clothing A/S. Gebyrer for betalinger med andre kort end personlige kort, såsom firmakort og gebyrer for kort udstedt uden for EU betales af kunden.



Forkerte varer leveret

Vi beklager, hvis de varer, du har modtaget, ikke er det, du har bestilt. Kontakt venligst elinette@pardon.eu, så snart du opdager fejlen, så vi kan hjælpe dig.

Du er ikke ansvarlig for eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering af varer, som ikke er det, du har bestilt. Vi refunderer købsprisen og eventuelle leveringsomkostninger, når vi har modtaget varerne.



Returnering og refusion

For mere information om returnering og refusion, se venligst afsnittet Forsendelse og returnering her.



Fortrydelsesret

Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, er du velkommen til at returnere varen til os. Som kunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjemand - med undtagelse af den valgte fragtmand - er i fysisk besiddelse af varerne, eller 14 dage efter, at varerne er leveret til det fragtmandssted, der er valgt ved indlevering og betaling af din ordre.

I de tilfælde hvor flere bestilte varer i samme ordre leveres hver for sig, bortfalder fortrydelsesretten på 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjemand - med undtagelse af den valgte fragtmand - er i fysisk besiddelse af de sidst ankomne varer . Eller 14 dage efter, at de sidste varer blev leveret til et kurersted, der blev valgt ved afgivelse og betaling af din ordre.

For at gøre brug af din fortrydelsesret skal du meddele Elinette, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kan bruge den medfølgende returformular; dette er vedlagt din pakke. Fortrydelsesretten bevares, hvis du sender din pakke med den udfyldte returformular, inden fortrydelsesretten er udløbet. I det usædvanlige tilfælde, at du ikke har modtaget en returformular i din pakke, bedes du kontakte kundeservice på elinette@pardon.eu.



Reklamationsret

Købelovens mangelregler gælder ved køb af varer.

Når du handler på elinette.dk, har du naturligvis 24 måneder til at klage. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, få refusion eller prisafslag afhængig af situationen.

Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af forkert brug af produktet eller anden skadelig adfærd.

Hvor hurtigt kan jeg klage?

Du skal reklamere inden for 'rimelig tid', efter du har opdaget produktmanglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er konstateret, vil reklamationen være sket inden for rimelig tid.

Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) portoomkostninger.

Pakken skal returneres til:
Pardon Clothing A/S
Att.: Elinette
Navervej 16
DK-7430 Ikast
Danmark

Vi skal bruge følgende oplysninger, når du returnerer produkterne til os

Når du returnerer produktet, bedes du angive så mange detaljer om problemet.

Bemærk venligst: Vi modtager ikke pakker sendt efter efterkrav.

Husk at varen altid skal returneres i passende emballage og husk at få en kvittering for porto, så vi kan refundere dine portoomkostninger.